روزگار شیرین من

مطالب جالب - شعر و لطیفه - تصاویر خنده دار

روزگار شیرین من

مطالب جالب - شعر و لطیفه - تصاویر خنده دار

خنده دارترین مطالب طنز و با حال

مطالب طنز و خنده دار


مطالب طنز و با حال خنده دار

سه تا برادر می خواستن مرغداری بزنن

یکی شون لجباز بوده

بهش می گن:تو شریک نیستی!

میگه:به ارواح عمه اگه شریکم نکنین پرورش روباه میزنم بغلش


******************************  


زن و شوهر دعواشون میشه زن زنگ می زنه به مادرش میگه

مامان من میخوام چند روز بیا م خونه تون وشوهرم را تنبیه کنم.

مادر میگه نه دخترم این شوهرت نیاز به یک تنبیه بزرگتر داره!!

من میام خونه تون !!!!


 ******************************   


میدونی دردناک ترین مرگ رو توی تاریخ کی داشت؟

پسر نوح

فکر کن داری غرق میشی یه گورخر باهات بای بای کنه اونم

از توی کشتی بابات


******************************   


توﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎﭖ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻪ دختره ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ ببخشید ﺷﻤﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺪ؟!


یه پوزخند زدمو یه کام محکم از سیگار گرفتم با یه صدای خسته گُفتم :ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ…

ﮔﻔﺖ ﭘﺲ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻡ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ…

نابود شدم… میفهمی؟ نابود


******************************   


حشره کش خالی کردم تو اتاقم


من سر درد گرفتم دارم می میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!


******************************   


خواستم بحث زن گرفتنو باز کنم :

به مامانم میگم بزرگیترین آرزوت برای من چیه؟

میگه اون گوشیت بسوزه !

قبلانا میگفتن عروسیت


******************************   


تازگیا یه قرص خواب اختراع شده


به نام «فیزیک پیش دانشگاهی»

لامصب تا درشو وا میکنی

انگار دیشب تا صبح نخوابیدی


******************************   


مادربزرگم رو بردم دکتر


به دکتره میگه آقای دکتر یه دارویی بهم بده دردم ساکت بشه

تا فردا برم پیش یه دکتر درست حسابی!

من فقط سقف رو نگاه میکردم


 ******************************   


انقدر فامیلامون رو ندیدیم

که چند وقت پیش یه یارو اومد به اسم عموم خونمون شام خورد !

بعدا فهمیدیم گدا بوده


******************************   


ضرب المثل داییم وقتی داره مهمون دعوت میکنه:


در خانه ما رونق اگر نیست

وای فای هست !! :) حتما بیاین !!


 ******************************  


امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم:الو، مامان خوبه؟


مامانم هم میگه :مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟

ببخشید بجا نیاوردم.


 ******************************  


وقتی می بینی داره بهت خوش میگذره

به طور مشکوکی باید بترسی


 ******************************   


یه سال پیش خواستم زن بگیرم

بعد چند روز خالم زنگید گفت :

اول میای خاستگاری دخرخالت جواب منفی میگیری

بعد هر قبرستونی خواستی برو


 ******************************  


پیرمرده دم عابر کارتشو داده به من

میگه موجودی بگیر برام

براش گرفتم، میگم 5 هزار تومنه پدر جان

گفت خاک بر اون سرت کنن با این موجودی گرفتنت و رفت


******************************   


ﻣﺎ ﯾﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺮﻡ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﮐﻼﺱ ﺯﺑﺎﻥ

ﻫﺮ ﮐﯽ ﺗﻮ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ ﺩﺳﺖ ﮐﺮﺩ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ و ﺑﺮﮔﻪ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺍﺩﺭﺍﺭشو

ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺟﻠﻮﻡ

ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ ؟؟ !!!

ﯾﻨﯽ ﺍﮔﻪ ﮐﻼﺱ ﺍﻧﮕﻞ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﻭﺿﻌﻢ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮﺩ


 ******************************  


لات ترین حیوونه دنیا پنگوئنه!

یه جوری راه میره انگار یه جنگل حیوونو لت و پار کرده


******************************  


صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده بود

پیاده که شد در رو محکم بست !

راننده سرشو آورد بیرون گفت:

مرتیکه رومیزی


******************************   


” فکر کن ببین کجا گذاشتی ”

‏جالب ترین راهنمایی اطرافیان، وقتی چیزی گم می شه


******************************  


بیکارترین آدمها اونایی هستن که

وقتی سوار پله برقی میشن

از پله هاش بدو بدو بالا میرن تا زودتر از دیگران برسن


******************************   


زنه ﺯﻧﮓ ﺯﺩه ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮش میگه:

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺭﻭﺯﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ !

شوهره ﻣﯿﮕﻪ:ﻣﮕﻪ ﭼﻪ ﺭﻭﺯﯾﻪ ؟

زنه میگه:ﺭﻭﺯ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ

شوهره ﻣﯿﮕﻪ :ﺧﺐ ﺑﻪ ﻣﻦ ﭼﻪ ؟

زنش میگه:ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﺎﻓﯿﻪ



خنده بازار

ﻣﮑﺎﻟﻤﺎﺕ ﺧﯿﺎﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ


ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﮐﺠﺎﯾﯽ ﻋﺠﯿﺠﻢ ؟

ﺧﯿﺎﻡ : ﻣﺎﯾﯿﻢ ﻭ ﻣﯽ ﻭ ﻣﻄﺮﺏ ﻭ ﺍﯾﻦ ﮐﻨﺞ ﺧﺮﺍﺏ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺩﻝ ﻭ

ﺟﺎﻡ ﻭ ﺟﺎﻣﻪ ﺩﺭ ﺭﻫﻦ ﺷﺮﺍﺏ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﻣﺸﺮﻭﺏ ! ؟ ﻣﮕﻪ ﺗﻮ ﻧﮕﻔﺘﯽ ﻣﻦ ﻧﻤﺎﺯ

ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ؟

ﺧﯿﺎﻡ : ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺁﯾﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻓﺎﺭﻍ ﺑﻮﺩﻥ ﺯ

ﮐﻔﺮ ﻭ ﺩﯾﻦ، ﺩﯾﻦ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻫﺴﺘﯽ ﺣﺎﻻ ؟

ﺧﯿﺎﻡ : ﻓﺼﻞ ﮔﻞ ﻭ ﻃﺮﻑ ﺟﻮﯾﺒﺎﺭ ﻭ ﻟﺐ ﮐﺸﺖ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﻭ ﺳﻪ

ﺩﻟﺒﺮﯼ ﺣﻮﺭﯼ ﺳﺮﺷﺖ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺪﻩ ﺑﺒﯿﻨﻢ ! ﺑﯿﺎﻡ ﺑﺰﻧﻢ ﺩﻫﻨﺸﻮﻧﻮ ﺻﺎﻑ

ﮐﻨﻢ !

ﺧﯿﺎﻡ : ﺭﺍﻩ ﭘﻨﻬﺎﻧﯽ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﻧﺪﺍﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﺟﺰ ﻣﻦ ﻭ ﺯﺍﻫﺪ ﻭ

ﺷﯿﺦ ﻭ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺭﺳﻮﺍﯼ ﺩﮔﺮ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﺍﻧﻘﺪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺑﺨﻮﺭ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺗﺎ ﺑﻤﯿﺮﯼ !

ﺧﯿﺎﻡ : ﮔﺮ ﻣﯽ ﻧﺨﻮﺭﯼ ﻃﻌﻨﻪ ﻣﺰﻥ ﻣﺴﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﻣﮑﻦ ﺗﻮ

ﺣﯿﻠﻪ ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ : ﺑﺮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺑﻤﯿﺮﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭ

ﺧﯿﺎﻡ ﭼﻮﻥ ﻣُﺮﺩﻩ ﺷﻮﻡ ﺧﺎﮎ ﻣﺮﺍ ﮔﻢ ﺳﺎﺯﯾﺪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻣﺮﺍ ﻋﺒﺮﺕ

ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺯﯾﺪ



بنده خدا فقط سلام کرد

دختری از کوچه باغی میگذشت

یک پسر در راه ناگه سبز گشت


در پی اش افتاد و گفتا او سلام

بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام


دختر اما ناگهان و بی درنگ

سوی او برگشت مانند پلنگ


گفت با او بچه پروی خفن

می دهی زحمت به بانویی چو من؟


من که نامم هست آزیتای صدر

من که زیبایم مثال ماه بدر


من که در نبش خیابان بهار

میکنم در شرکت رایانه کار


دختری چون من که خیلی خانمه

بیشت و شش ساله _مجرد_دیپلمه


دختری که خانه اش در شهرک است

کوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصت


در چه مورد با تو گردد هم کلام

با تو من حرفی ندارم والسلام!!!






عمو کلیپس فروش

 


عمو کلیپس فروش ! بله !


کلیپس کم فروش ! بله !


کلیپست جا داره ؟ بله !


دورِش پَر داره ؟ بله !


عمو کلیپس فروش ! بله !


من کلیپس می خوام !! بله !


واسه یه شب می خوام !! بله !


عمو چکمه فروش !! بله !


چکمه کم فروش ! بله !


چَکمت عُمق داره ؟ بله !


ارتفاع داره ؟؟ بله !


عمو چکمه فروش !! بله !


من چکمه میخوام ! باشه !


واسه یه رُب می خوام !!! باشه







قرمز و آبی (شعر،نیمه طنز)

شنیدم در زمان خسرو پرویز


گرفتند آدمی را توی تبریز


به جرم نقض قانون اساسی


و بعضی گفتمان های سیاسی


ولی آن مرد دور اندیش، از پیش


قراری را نهاده با زن خویش


که از زندان اگر آمد زمانی


به نام من پیامی یا نشانی


اگر خودکار آبی بود متنش


بدان باشد درست و بی غل و غش


اگر با رنگ قرمز بود خودکار


بدان باشد تمام از روی اجبار


تمامش از فشار بازجویی ست


سراپایش دروغ و یاوه گویی ست


گذشت و روزی آمد نامه از مرد


گرفت آن نامه را بانوی پر درد


گشود و دید با هالو مآبی


نوشته شوهرش با خط آبی:


عزیزم، عشق من، حالت چه طور است؟


بگو بی بنده احوالت چه طور است؟


اگر از ما بپرسی، خوب بشنو


ملالی نیست غیر از دوری تو


من این جا راحتم، کیفور ِ کیفور


بساط عیش و عشرت جور و واجور


در این جا سینما و باشگاه است


غذا، آجیل، میوه رو به راه است


کتک با چوب یا شلاق و باطوم


تماما شایعاتی هست موهوم


هر آن کس گوید این جا چوب دار است


بدان آن هم دروغی شاخدار است


در این جا استرس جایی ندارد


درفش و داغ معنایی ندارد


کجا تفتیش های اعتقادی ست؟


کجا سلول های انفرادی ست؟


همه این جا رفیق و دوست هستیم


چو گردو داخل یک پوست هستیم


در این جا بازجو اصلا نداریم


شکنجه، اعتراف، عمرا نداریم


به جای آن اتاق فکر داریم


روش های بدیع و بکر داریم


عزیزم، حال من خوب است این جا


گذشت عمر، مطلوب است این جا


کسی را هیچ کاری با کسی نیست


نشانی از غم و دلواپسی نیست


همه چیزش تماما بیست این جا


فقط خودکار قرمز نیست این جا!


شاعر: هالو

طنز نوشته های کوتاه و خنده دار

طنز نوشته های جالب و جدید
 اگر می خواهید شاد شوید و روحیه تان عوض شود به شما پیشنهاد می کنم در این مطلب همراه ما باشید. در اینجا طنز نوشته های کوتاه جالب و خنده داری را می توانید بخوانید.طنز نوشته

 

اینایی که با دوربین و لنز خفن عکس می گیرن میذارن اینستاگرام

.

.

.

همونان که کاردستیای مدرسه شون رو میدادن بزرگتراشون درست کنن که جلو بقیه پز بدن

 

طنز نوشته های جدید

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

 

یارو ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﭼﺮﺍ ﻣﻨﻮ ﺍدد ﮐﺮﺩی؟

ﮔﻔﺘﻢ ﻗﯿﺎﻓﺖ ﺷﺒﯿﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﯼ ﻣﺤﺒﻮﺑﻢ ﺑﻮﺩ!

ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﻧﻮﺷﺖ ﮐـﻲ؟!!

ﮔﻔﺘﻢ خرِ شرک

 

بلاکم ﮐﺮﺩ !!

ﺧﺐ خر شرک و ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ !!

ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﮕﻪ ﺟﺮﻣﻪ؟؟

مردم چقد عقده ای هستند!!

 
طنز نوشته

طنز نوشته های جالب

 

اینترنت کُند

.

.

.

بیشتر از فرزند ناصالح دل آدمو خون می کنه

 

طنز نوشته های جالب

مطالب طنز و خنده دار

 

زنم مهریه شو گذاشته اجرا،1000 تا سکه بهار آزادی.

.

.

.

حساب کردم با ماشین بزنمش کمتر میشه.

الان 3روزه دم خونه باباش کمین کردم،لامصب فکر کنم فهمیده بیرون نمیاد

 

طنز نوشته

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

 

عاشق شدم رفت

حتما میپرسین اون کیههه؟؟؟؟

همونی که خیلی نایسِه

عمرا تو پی وی وایسه

لایک میده آسه آسه

شما چی میگین؟؟؟قبوله؟؟؟

قربون دوستای خودم برم که دارن با ریتم میخونن

 

طنز نوشته

طنز نوشته

 

ﻣﺮﺩﯼ ﺗﺨﻢ ﻋﻘﺎﺑﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ

ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻻﻧﻪ ﻣﺮﻍ ﻫﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻋﻘﺎﺏ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﺷﺪ

ﺟﻮﺟﻪ ﻣﺮﻍ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﻍ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩ

ﺳﭙﺲ ﭘﺮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﻓﺖ

ﻫﻢ ﺑﻪ ﺭﯾﺶ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﻫﻢ ﮔﻨﺪ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﻣﻮﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎ

 

طنز نوشته

طنز نوشته های خنده دار

 

من خودم یه سری اهداف کوتاه مدت دارم، یه سری اهداف بلند مدت

.

.

برای کوتاه مدتا وقت ندارم برای بلند مدتا حوصله،

اینه که زیاد چای میخورم

 

طنز نوشته

طنز نوشته های جدید

 

گدا:آقا تورو خدا به من هزار تومن بدین برم ناهار بخورم

یارو:پول نمیدم، ولی بیا بریم برات یه پرس غذا بگیرم

گدا:نه نخواستم،

امروز واسه هزار تومن تاحالا شش بار ناهار خوردم

 

طنز نوشته

طنز نوشته های زیبا

 

تا حالا دقت کردین

.

.

تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی که ما توشیم تعطیل میشن ؟ چرا ؟؟

 

طنز نوشته

طنز نوشته های کوتاه جدید

 

کل زندگیم تنها عبادتی که اول وقت انجام میدم...

.

.

افطار اول وقته